document.write('')
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه با دانشمندان در آمیزد، بزرگش شمرند و هرکه با فرومایگان درآمیزد، پستش بدارند . [امام علی علیه السلام ـ در سفارش به امام حسین علیه السلام ـ]
زمزمه های تنهایی
دودلی
  • نویسنده : شیدا:: 88/1/30:: 5:6 عصر
  • آخه من هیچی ندارم که نثارت کنم
    تا فدای چشمهای مثل بهار تو کنم
    می درخشی مثل یک تیکه جواهرتوی جمع
    من می ترسم عاقبت یه روز قمارت بکنم
    من مثل شبهای بی ستاره سرد و خالیم
    خوب می ترسم جای عشق غصه رو یارت کنم
    تو مثل یه قصه پر از خاطره هستی نمی خوام
    من بی نشون تو رو نشونه دارت بکنم
    تو که بی قرار دیدن شب و ستاره ای
    واسه دیدن ستاره بی قرارت بکنم
    مثل دریا بی قراری نمی تونی بمونی
    من چرا مثل یه برکه موندگارت بکنم
    من مثل شبهای بی ستاره سرد و خالیم
    خوب می ترسم جای عشق غصه رو یار تو(ت بود) بکنم
    تو مثل قصه پر از خاطره هستی نمی خوام(نمی خوای غلط بود)
    من بی نشون تو رو نشونه دارت بکنم

    تو بگو خودت بگو با تو بمونم یا برم



  • کلمات کلیدی :
  • نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
     Atom 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 33798
    بازدید امروز : 5
    بازدید دیروز : 5
    ............. بایگانی.............
    آذر 1387

    ..........حضور و غیاب ..........
    یــــاهـو
    ........... درباره خودم ..........
    زمزمه های تنهایی
    شیدا
    سعی میکنم یک وبلاگی درست کنم که ارزش خواندن داشته باشه و بازدیدکنندگان از آن لذت ببرند

    .......... لوگوی خودم ........
    زمزمه های تنهایی
    .......لوگوی دوستان ........



    ....... لینک دوستان .......
    ESPERANCE55

    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........