document.write('')
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازگرداندن خشم با بردباری، نتیجه دانش است . [امام علی علیه السلام]
زمزمه های تنهایی
مسافر غریب
  • نویسنده : شیدا:: 88/1/27:: 5:39 عصر
  • مسافر غریب یه راه بی نشونم
    میخوام برم گم بشم اینجا دیگه نمونم
    هوای اینجا واسه نفس کشیدن کمه
    برای زخم کهنه رها شدن مرهمه

    دل من از غروبه اینجا داره میگیره
    خورشید اینجا توی دستای شب اسیره
    عشق همیشه ناجی پیدا نمیشه اینجا
    تو شوره زار نمیشه دل بزنی به دریا

    مسافر غریب یه رها بی نشونم
    میخوام برم گم بشم اینجا دیگه نمونم
    هوای ایجا واسه نفس کشیدن کمه
    برای زخم کهنه رها شدن مرهمه

    کلید شهر عشقه حالا دیگه تو دستم
    میخوام که عاشق بشم میخوام بگم که هستم
    یه روز میاد همون که دلم هواشو داره
    یه آسمون ستاره برای من میاره

    مسافر غریب یه راه بی نشونم


  • کلمات کلیدی :
  • نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
     Atom 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 33816
    بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز : 12
    ............. بایگانی.............
    آذر 1387

    ..........حضور و غیاب ..........
    یــــاهـو
    ........... درباره خودم ..........
    زمزمه های تنهایی
    شیدا
    سعی میکنم یک وبلاگی درست کنم که ارزش خواندن داشته باشه و بازدیدکنندگان از آن لذت ببرند

    .......... لوگوی خودم ........
    زمزمه های تنهایی
    .......لوگوی دوستان ........



    ....... لینک دوستان .......
    ESPERANCE55

    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........