document.write('')
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قرآن را فرا گیرید که بهترین سخن است و در آن تفقّه کنید که بهار دلهاست واز روشنی آن شفا بجویید که شفای سینه هاست . [امام علی علیه السلام]
زمزمه های تنهایی
پنجره...
  • نویسنده : شیدا:: 88/1/30:: 4:55 عصر

  • روی سکوی کناره پنجره
    همه شب جای منه
    چند ورق کاغذ و یک دونه قلم
    همیشه یار منه
    کاغذای خط خطی
    از کنار در باز پنجره
    میپرن توی کوچه
    سر حال از اینکه آزاد شدن
    نمی دونن که اسیر دل سنگ باد شدن
    دیگه بیداری شب عادتمه
    همدم سکوت تنهایی من
    تیک تیک ساعتمه
    حالا من موندم و یک دونه ورق
    که اونم از اسم تو سیاه میشه
    همه چیم تو زندگی
    آخرش به پای تو هدر میشه
    چشمونم، فاصله رو از پنجره دید میزنه
    دلم اسم تو رو فریاد میزنه



  • کلمات کلیدی :
  • نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
     Atom 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 33814
    بازدید امروز : 11
    بازدید دیروز : 10
    ............. بایگانی.............
    آذر 1387

    ..........حضور و غیاب ..........
    یــــاهـو
    ........... درباره خودم ..........
    زمزمه های تنهایی
    شیدا
    سعی میکنم یک وبلاگی درست کنم که ارزش خواندن داشته باشه و بازدیدکنندگان از آن لذت ببرند

    .......... لوگوی خودم ........
    زمزمه های تنهایی
    .......لوگوی دوستان ........



    ....... لینک دوستان .......
    ESPERANCE55

    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........