document.write('')
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که دورى سفر را یاد آرد ، خود را براى آن آماده دارد . [نهج البلاغه]
زمزمه های تنهایی
دیگر نمیگریم..........
  • نویسنده : شیدا:: 88/1/30:: 4:59 عصر
  • دیگر نمیگریم
    دیگر نمیگویم برایم نغمه های غم بخوان
    دیگر نمیگویم از دیار غمها بگو
    دیگر هرگزچشمهای زیبایت ، اشک چشمهایم را نخواهد دید
    دیگر گوش به صدای غمناک زوزه  باد نمیدهم
    دیگر هرگز همراه صدای در گلوشکسته شب ، تا سحر بیدار نمیمانم
    میخوام کشان کشان رفتن غمهای خود را بسوی  شفق آتش گرفته شان نظاره گر باشم
    میخواهم چهره ء زیبای افق را در صبحگاه مشاهده کنم
    میخواهم صورت غمناک خودرابا شبنم خنک امید بشویم و اشکهای سوزان خود رابا دست سپیده بخشکانم
    دیگر میخواهم قاصدک آرزوها رو صدا کنم واز او نشانی دیار شادمانی را بپرسم آخه....من ..... دیگر نمیگریم

    شیدا
    15 آذر73


  • کلمات کلیدی :
  • نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
     Atom 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 33811
    بازدید امروز : 8
    بازدید دیروز : 10
    ............. بایگانی.............
    آذر 1387

    ..........حضور و غیاب ..........
    یــــاهـو
    ........... درباره خودم ..........
    زمزمه های تنهایی
    شیدا
    سعی میکنم یک وبلاگی درست کنم که ارزش خواندن داشته باشه و بازدیدکنندگان از آن لذت ببرند

    .......... لوگوی خودم ........
    زمزمه های تنهایی
    .......لوگوی دوستان ........



    ....... لینک دوستان .......
    ESPERANCE55

    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........